Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(2)
Forma i typ
Gry i zabawki
(2)
Dostępność
wypożyczone
(2)
Placówka
Biblioteka Młodych
(2)
Autor
Augier Steeve
(1)
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Coimbra Miguel
(1)
Favre-Godal Jonathan
(1)
Kalota Rafał
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Dorośli
(1)
Dzieci
(1)
Młodzież
(1)
Temat
Budowa miast
(1)
Budownictwo
(1)
Ekonomia
(1)
Handel
(1)
Militaria
(1)
Rywalizacja
(1)
Starożytność
(1)
Zwierzęta
(1)
Gatunek
Gry i zabawy
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Gry planszowe
(1)
Gry w karty
(1)
dla dorosłych
(1)
dla młodzieży
(1)
2 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
7 cudów świata [Gra planszowa] / Antoine Bauza ; ilustracje Miguel Coimbra - Gdańsk Rebel Sp. z o.o - 7 plansz Cudów, 148 kart, 48 żetonów Konfliktów, 78 monet, notes punktacji, 3 arkusze z opisami efektów, arkusz ze spisem kart i siatką powiązań, instrukcja
Zostań przywódcą jednego z siedmiu wielkich miast świata antycznego. Zbieraj surowce ze swoich ziem, weź udział w odwiecznym wyścigu cywilizacyjnym, nawiąż kontakty handlowe i stwórz militarną potęgę. Pozostaw ślad na kartach historii budując cud architektury, który przetrwa wieki! 7 cudów świata to świetnie zbalansowana gra o rozwoju cywilizacji, która łączy proste zasady i dynamiczną rozgrywkę z planowaniem i strategicznym myśleniem. Uczestnicy wcielają się w przywódców starożytnych miast, które starają się poprowadzić do jak najbardziej optymalnego rozwoju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GRY (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kto to zrobił? [gra karciana] / Jonathan Favre-Godal, ilustracje: Steeve Augier, przekład: Rafał Kalota - Gdańsk Rebel Sp. z o.o 2018 - Zawartość kartonowego pudełka: 36 kart (6 zwierzaków w 6 kolorach), 13 żetonów kupy, instrukcja ([8]stron, ilustracje) 12x8x4 cm karton, kolor, ilustracje
Kto to zrobił? to dynamiczna i bardzo prosta karcianka, w której liczy się refleks, szybkość reakcji i zapamiętywanie. Cała sprawa dotyczy kupy, którą jakieś zwierzątko zrobiło na środku salonu. Poszukiwania winnego trwają i choć wiesz, że to nie jest sprawka Twojego pupila, jednego możesz być pewien - pozostali gracze z pewnością będą próbowali go obwinić, żeby zrzucić winę ze swoich podopiecznych.

To nie kot, to królik! To on!

Aby wygrać, musisz udowodnić niewinność 6 swoich zwierzaków, pozbywając się wszystkich swoich kart. Znajdź jak najszybciej kartę zwierzaka identycznego z tą na stole, wyłóż ją, a następnie zrzuć winę na kolejne zwierzątko. Zależy Ci na dobrym imieniu Twoich podopiecznych, dlatego musisz działać szybko, pamiętając jednocześnie, które zwierzaki udowodniły już swoją niewinność. Na koniec każdej rundy właściciel winnego zwierzaka otrzymuje żeton kupy. Osoba, która pod koniec gry będzie miała ich najmniej - wygrywa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GRA (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej